ندعوكم للإعلان عنا في السعر الذي يناسبكم أنتم . Vi välkomnar Er att lägga reklam i våra sidor till den pris som passar Er.


من : الى : مرحباً بكم افيدكم بأنني صاحب العديد من الصفحات والمجموعات والمواقع العربية في السويد ولدينا الآلاف المعجبين والأعضاء . نحن لا نتلقى اي دعم وكل مواقعنا مجانية ندعوكم للإعلان عنا في السعر الذي يناسبكم أنتم . اعتبر هذا المشروع ضمن تعرف الجاليات العربية على المجتمع السويدي ومساعدته على الاندماج الصحيح فيه . شكرًا لكم على تعاونكم مواقعنا على الانترنت المخلص | Raed


Från: Raed Abu Mohammad Till: Hej, Jag är glad att få informera Er att jag med framgång har lyckats skapa flera grupper och arabiska hemsidor. Som är riktade till araber . Det är flera tusen som är medlemmar eller följare. Vi får ingen ekonomisk stöd någonstans och alla våra tjänster är avgiftsfria. Vi välkomnar Er att lägga reklam i våra sidor till den pris som passar Er. Ni kan räkna det som stöd till vårt arbete. Vi jobbar hårt för att ge den arabiska världen en inblick i det svenska samhället . Vi hjälper också invandrare att integrera sig lättare. Tack i förhand. Våra hemsidor: Länk: www.arabisweden.com Totalt är det över 10 200 medlemmar och över en halv miljon besökare. Den finns även på Facebook: https://www.facebook.com/arabisweden Där har jag över 25300 likes. Detta forum har hjälpt jättemånga människor inom Sverige och även utanför i många olika saker och det gläder mig väldigt mycket. Jag har även gjort en Facebooksida för turism som är ett av mina favorit ämnen. Länk: https://www.facebook.com/TourismInSweden Där har jag över 10300 likes. Jag älskar fotografering och då fotograferar jag allt möjligt, har tusentals bilder som jag lägger ut på en Facebook grupp som jag har skapat. Där är det över 6000 medlemmar. Länk: https://www.facebook.com/groups/SWEDENPICTURES Har även andra sidor och grupper överallt! Vänliga hälsningar Raed

تعليقات